Fwd: modem - seriovy/paralelni port

Honza Horesovsky hores at cslab.felk.cvut.cz
Wed Apr 10 16:17:32 CEST 1996

Pred casem jsem na jinou konferenci napsal zadost o informaci, na
kterou jsem vsak nedostal odpoved. Zkusim to zjeste jednou a tady:

Tuhle mne vydesil prodavac z ESCOMu, ktery mi rekl, kdyz jsem chtel
koupit SupraFax 28.8, ze je (ten modem) jenom na paralelni port.
A ze to ma vyhody v pruchodnosti atd.
Uz jsem leccos o tom cetl, ale moc moudrej nejsem.

A jak je to s paralelnim portem u modemuu a s V34, V32bis atd?
A jak je to s VOICE funkcemi , co to je? (to musi mit clovek stale
zapnutej PC)?
(Mozna, ze uz tu bylo hodne reci o modemech, tak mne usmernete.)
Nebo je jinde nejaka konference o modemech???

Dik

-HORES-