Fwd: modem - seriovy/paralelni port

Richard Koza rk at czech.net
Wed Apr 10 22:38:11 CEST 1996

> Pred casem jsem na jinou konferenci napsal zadost o informaci, na
> kterou jsem vsak nedostal odpoved. Zkusim to zjeste jednou a tady:
>
> Tuhle mne vydesil prodavac z ESCOMu, ktery mi rekl, kdyz jsem chtel
> koupit SupraFax 28.8, ze je (ten modem) jenom na paralelni port.
> A ze to ma vyhody v pruchodnosti atd.

Supra 288 se pripojuje pres seriovym port. Musim to vedet, sam je
pouzivam a ve firme je mame taky. Ten prodavac nevi co mluvi.

> Uz jsem leccos o tom cetl, ale moc moudrej nejsem.
>
> A jak je to s paralelnim portem u modemuu a s V34, V32bis atd?

Ano jsou modemy, ktere muzete pripojit pres paraleleni port pocitace.
Ten vsak musi byt tzv. pruchozi obema smery - dovnitr i ven. Myslim,
ze Microsoft na to udelal nejakoudefinici a ve Win95 uz je to
podporovane.

> A jak je to s VOICE funkcemi , co to je? (to musi mit clovek stale
> zapnutej PC)?

Ano. Zatim neni modem, ktery by prijima hlasove zpravy do pameti. Ale
uz existuje modem, ktery do sve pameti prijima faxove zpravy i bez
zapnuteho pocitace - a to je super vecicka.

> (Mozna, ze uz tu bylo hodne reci o modemech, tak mne usmernete.)
> Nebo je jinde nejaka konference o modemech???

Taky bych to rad vedel. dejte informaci , prosim. Pokud neni , tak ji
u nas zalozime. :-)

Richard Koza
private e-mail: rk at czech.net