Pravo a Internet

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Thu Apr 11 13:43:43 CEST 1996

Dne 11 Apr 96 v 10:14, Petr Snajdr uvedl(a):

> Pokud jsou to slabiny systemu (treba intrnetovske posty )....asi by to
> znamenalo prestavet cely Internet .. umi si to nekdo prectavit ?
> ja ne...

    Ne, tady staci aby se o tom objevila informace a lide se proste
spokojili s tim, ze udaj "From:" je pouze informativni a v konecnem
dusledku nic nerikajici.
    Proste v definici sluzby MAIL neni nic co by umoznovalo autentizaci
uzivatele a pravdepodobne do ni ani takova vec nepujde zakomponovat.
Berme ji tedy takovou jaka je. Pokud nekdo potrebuje sluzbu
autentizovanou, musi proste pouzit neco jineho (i kdyz ted me zrovna
nenapada co ...)
    Ale musi to vedet.

    A jeste bych k dopisu Pavla Strapy podotknul ...
        Propojuji se k tomu, ze na sireni navodu neni urcena tato
konference, mate pravdu i v tom, ze pripadnym "zajemcum" nemeli navody
strkat primo pod nos. Priznejme ale, ze tim jim situaci jen neprilis
komplikujeme. Jakmile jednou budou vedet "ze to jde", a tuhle informaci
neni ucelne tajit, uz si lehce, po chvili surfovani, zjisti i jak ...

                                            S pozdravem

                                                    Dan Lukes
Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ