'off topic' dotaz na news

Magdalena Smolenova smolenova at mvax.uakom.sk
Fri Apr 12 11:40:23 CEST 1996

Dobry den,

>uz asi tyden mi nechodi nic z comp.lang.c++.moderated. Nevite nekdo,
>co se deje s nasimi net news? Mate nekdo podobne problemy s jinymi skupinami?
>
>Ales Cepek
><cepek at fsv.cvut.cz>

 Sanet odobera newsy z Cesnetu (konkretne z news.cesnet.cz) a v poslednom
case je situacia neunosna. Myslim, ze je to scasti aj zaplnenou linkou
Praha- Banska Bystrica, ale hlavnym dovodom je asi velke oneskorenie clankov
uz v Prahe. Mozno uz Aconet (rakuska siet) sposobuje oneskorenie.
Rada by som rozputala diskusiu na tuto temu a snad by bolo dobre porozmyslat
o rieseni. Alebo je Cesnet spokojny z tymito tzv. "newsami"?

Pozdravuje
				Magda Smolenova, UAKOM, Banska Bystrica