Zalohovanie

Petr Ptacek PTACEK at prfnw.upol.cz
Fri Apr 12 14:09:54 CEST 1996

> Na hezky popis zalohovacich jednodussich metodjsem narazil v knize
> Novell 4.1 vydane Gradou.
> Zalezi samozrejme, jestli chcete zalohovat jen data, nebo nejakou
> "chytrou" databazi (napriklad Oracle). Tyto databaze maji vlastni
> metodiku zaloh, a mely by pry pri spravne konfiguraci prezit i mensi
> jadernou valku.

      Na  zalohovani  databaze klient/server je opravdu nutno pouzit
od firmy dodany software, ale nespolehal bych na tu jadernou valku.
Tyto databaze jsou fakt perfektni ( Gupta, Oracle ..), ale sam
jsem videl databazi pekne pocuchanou, ze si s ni Gupta nedokazala
poradit a vsechny data byly v haji.
Jo holt, kdyz zacne zlobit server  ...

        Ahoj
                    Petr