No subject

expres at bajt.cz expres at bajt.cz
Tue Apr 16 03:57:40 CEST 1996

IN>mam podobny problem, mam ruske texty a chci je zobrazit ve windows
IN>3.11, uz jsem si neco stahnul, ale stale je to rozsypany caj
IN>mam nejaky rezident, takze v dosu to vidim, kdybyste vedeli o nejake
IN>skladce na inetu (konvertory true type pro rusko)

V ceske verzi W3.11 jsou fonty ARIAL, COURIER aTIMES i ve verzi s
azbukou. Jsou to fonty s koncovkou "cyr". Pokud si zapnes ruskou
klavesnici (narodni prostredi-primarni nebo sekundarni klav.) a pises
pomoci vyse uvedenych fontu budes mit svoji azbuku. Rozmisteni je asi
jako na ruskem psacim stroji - takze pro pocitacovou klavesnici s ceskym
popisem zmatek.
                                       Bye  Expres