uucp

Tomas Mueller tom at cnb.cz
Thu Apr 18 08:43:56 CEST 1996

>  Uz podruhe tady prichazim s chybovou zpravou. Muze mi nekdo
> vysvetlit co znamena nalsedujici mail ? Pokud toto tema nepatri
> do konfernece tak se omlouvam.
>                                    bye
>                                         Suspi

S podobnymi podezrelostmi od UUCP jsem se uz taky setkal. Kdysi jsem
dokonce za pomoci jednoho znamejsiho technika naseho providera snad
i objevil cim to bylo. Stve me, ze jsem to uz zapomnel a ze se mi podobne
pripady zacinaji v posledni dobe nejak mnozit a ze se jim nemuzu usilovne
venovat. Stava se mi snad jeste "tajuplnejsi" todle (a jeste ke vsemu
napr. s postou pro me :-(

Message from UUCP on bb-prg Mon Apr 15 10:25:36 1996

Execution request failed:
        rmail tom at main
Standard error output was:

Pokud jde o ten tvuj problem, tak bych si tipnul, ze je to nejaky
ne zrovna poradek na pocitaci aviion.app.cz, kam se posta zrejme duni
pres UUCP. To ji musi po pritazeni na aviionu dorucit a chce volat
rmail adresatovi bjirgl, coz ale asi buchne s navratovym kodem 69.
Stalo by za to zkusit se poptat u postmastera na aviion.app.cz.

Mozna je to ale vsechno uplne jinak a jsem vedle jak ta jedle.
Nepovazuji se za odbornika pres UUCP, i kdyz je to to jedine co mam
pro popichovani Internetu.
--
Tom Mueller