Returned Mail

Jan Moravec jmoravec at protel.cz
Thu Apr 18 10:40:16 CEST 1996

--- On Wed, 17 Apr 1996 10:54:52 +0200  Juraj Panko <Juraj.Panko at tuke.sk> wrote:

>				Dobry den !
>
>According to 8-428.6 Radek Pospisil.
>NIe, pri zasielani Vasej posty doslo k zrejme k zacykleniu a mail (zrejme)
>"putoval" medzi dvoma pocitacmi. ABy neputoval vecne, je nastaveny maximalny
>pocet prechodov pocitacmi po ceste, ak sa prekroci, mail sa vrati s Vami
>uvedenym hlasenim (skontrolujte adresu)

Myslim, ze 'Mail Delivery Subsystem' pripoji ke svemu hlaseni jeste
hlavicku Vasi zpravy, ze ktere lze vycist, kde se onen mail 'tloukl'
sem a tam. Odtud plyne i mozna kontrola nastaveni chovani 'dorucovatelu'
posty, kteri si onen mail nejakou dobu prehazovali.

-----------------End of Original Message-----------------

Protel, s.r.o.			ing. Jan Moravec
Na Hutmance 7		e-mail:	jmoravec at protel.cz
150 00 Praha 5		tel:   	+42-2-52.96.22.03
Czech Republic		fax:   	+42-2-57.21.08.84