Program na vytvaranie TTF fontov

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Thu Apr 18 23:31:41 CEST 1996

> Date: Thu, 18 Apr 1996 22:36:32 +0200
> From: "Dan Lukes" <DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: Program na vytvaranie TTF fontov

>     Mozna to neni presne ono, ale CorelDraw umel export do TTF, takze to
> mozna umi, ale neni to jiste. Berte to jako tip.

Ehmmm ... zkousel jste to nekdy? On to sice Corel ma, ale k rozumnemu
pouziti no neni. Velmi se mi libil Fontographer, ale to je komercni
produkt.

Sto trestnych bodu, tohle neni o siti.

JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098