Netscape bookmarks

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Fri Apr 19 08:15:39 CEST 1996

>Moc jsem se tim jeste nezabyval, ale pokud vim, tak bookmarky je
>mozne exportovat v HTML formatu. A tak mi pripada nejvhodnejsi
>udelat si z nich vlastni "domeckovou" HTML stranku. Rucni praci
>s tim exportovanim apod. by mohl urychlit nejaky vhodny perlovsky
>skriptik, usity podle vkusu uzivatele.

Bookmarky Netscape sam od sebe uklada ve formatu HTML, takze prislusny
soubor je bez uprav mozne rovnou pouzit jako domovskou stranku. Jiste je
lepsi je take trochu 'ucesat', ale neni to nezbytne. Pozor, po ucesani je uz
Netscape zpet jako bookmarky samozrejme odmitne.

>Petr Herman

Zdravi

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529