Borland x Microsoft

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Tue Apr 23 14:05:43 CEST 1996

> Nevim, jak dodrzuje kompatibilitu na BC++ Microsoft, takze bych
> radeji bral BC. Navic o 5.00 jedny prameny tvrdi, ze je vyborna (a
> jine, ze stabilne pada). Rozhodne mnoho aplikaci je psano v BC a ne
> vzdy je mozno je prepisovat do neceho jineho.
>
> |Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |

Abych se take zastal druhe strany: Co se kvality prekladacu tyce,
jsou na tom nejspis BC i MSVC nastejno; obe ma sve mouchy. Pri
prekladu C++ kodu pomoci MSVC by mel kurzor zmenit tvar ne na hodiny,
ale na trhaci kalendar; BC ale taky neni z nejrychlejsich.

Podstatne je, ze M$ v posledni dobe chrli nove knihovny a updates
atd., a vsechny demonstracni zdrojaky a doprovodne informace jsou
pro MSVC. Kdo tedy hodla byt "in", ma predplaceno MSDN atd., musi
chte nechte pouzivat MSVC. Jinak ma pred sebou dost prace s ohybanim
vseho pod BC.

Dalsi vec je MFC. M$ ted pro spoustu veci dela podporu primo v MFC,
takze programatori v MFC maji zivot jednodussi. Borlandi sice nyni
take podporuji MFC, ale vzdy maji (musi mit!) oproti M$ zpozdeni,
takze uzivatele BC nemohou pouzivat nejnovejsi vylepseni...

V. Lieberzeit

P.S. Az ted jsem si uvedomil, ze tohle do NETu moc nepatri. Pardon,
100 trestnych bodu.

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |