Attachmenty MS-TNEF

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Tue Apr 23 17:59:18 CEST 1996

Dne 23 Apr 96 v 17:31, napsal(a) Bohumil Chalupa:

> Datum odeslání: Tue, 23 Apr 1996 17:31:12 +0200
> Odpověď kam:    net at cs.felk.cvut.cz
> Od:             Bohumil Chalupa <bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz>
> Komu:           net at cs.felk.cvut.cz, www-l at lanprojekt.cz
> Věc:            Attachmenty MS-TNEF

> Pane,
>
>    reaguji na prispevek, ktery jste poslal nejmene
> do ctyr konferenci, z nichz ve dvou jsem prihlasen.

Vážený pane,
   děkuji, že mne upozorňujete, že nemám posílat do Internetu
   příspěvku psané v M$ software; ubezpečuji vás, že tak dosud
nečiním a v nejbližší době činit nehodlám. Nicméně, s obavami hledím
do budoucna, protože se rýsuje eventualita "daru" firmy M$ a pak
bychom asi všichni v naší doméně povinně museli tento softwér
používat.

Děkuji za vaši ctěnou pozornost.

----
|Ing. Jiří Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Božetěchova 2; CZ-61266 Brno                                      |
|tel: +42-5-7275-222           E-mail:  kuchta at fee.vutbr.cz        |
|     +42-5-43167-322                                              |
|fax: +42-5-41211141           Fido:    2:421/13.7                 |