Attachmenty MS-TNEF

Miroslav Wagner WAMBI at Barbie.die.fmph.uniba.sk
Tue Apr 23 18:43:31 CEST 1996

Dna 23 Apr 96 o 17:59, Jiří Kuchta natrieskal(a) klavesnicou:

Teraz som trosicku vedla, lebo si uz velmi nepametam, ze o aky mail
islo. Netykalo sa to nahodou toho, co sa pridava za koniec mailu
(nejaky niekolko riadkovy kod, ktory tam tusim pripoji nejaky blby
mailer od ... fy M$)? Ak ano, tak musim uznat, ze aj mne to lezie na
nervy (hlavne ak som prihlaseny na www-comerce a mail mi chodi ako
digest - polovica celeho suboru su tie priserne paznaky), na co je to
dobre? To chce B.G. takto nanutit vsetkym ludom svoj mailovaci soft?

>Vážený pane,
>   děkuji, že mne upozorňujete, že nemám posílat do Internetu
>   příspěvku psané v M$ software; ubezpečuji vás, že tak dosud
>nečiním a v nejbližší době činit nehodlám. Nicméně, s obavami hledím
>do budoucna, protože se rýsuje eventualita "daru" firmy M$ a pak
>bychom asi všichni v naší doméně povinně museli tento softwér
>používat.

A ešte k J.K.: S tou diakritikou to bolo trefné, pripadalo mi ako
heslo: "Najlepšia obrana je útok". Voči vašemu útoku som sa ubránil
tým, že som si do PMAILu doinštaloval (tuším vašu) podporu
diakritiky. Teda tým sa chce naznačiť, že si mám nainštalovať M$
mailer aby som potom nemusel nadávať na tie nezmysluplné paznaky
(oni by sa asi premietli potom ako "zmysluplné")? To je potom ale
smutné!! Kto ma čakať na to kým mu nabehne M$ Windowz aby mohol
prečítať alebo poslať jeden mizerný mail (alebo je toto vlastne spôsob
ako zredukovať prevádzku na sieti?) ?

bye
Miro :-)
 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL   : http://www.dcs.fmph.uniba.sk/~wagner/
 E-mail: wagner at dcs.fmph.uniba.sk
 Phone: +42-7-724 000, 725 800, 725 868 / ext. 253