Borland x Microsoft

Pavel Formanek pavel at bivoj.it.cas.cz
Wed Apr 24 14:02:16 CEST 1996

At 13:36 24.4.1996 +0200, you wrote:

>Pokud si dobre pamatuji, tak v dubnovem americkem BYTE jsem videl
>inzerat firmy Borland na BC++ 5.0 a ten rikal, ze podpora Javy by
>mela byt soucasti... Jestli se nepletu, tak se chlubili dokonce
>rychlejsim behem nez JDK (Sun).

 Mam tady pred sebou letacek od Borlandu a ctu tam:

Borland C++ 5.0 - Nastroje pro vyvoj Java aplikaci a graficky ladici prostredek

BC++ Development suite 5.0 - Nastroje pro vyvoj Java aplikaci a graficky
ladici                                 prostredek
                           - AppAccelerator pro urychleni Java aplikaci pod
Windows

Takze podpora Javy by mela byt v obou distribucnich verzich. Ostatne prave
odesilam objednavku, tak asi brzy uvidim.

                                P.F.

>Michal ORAVA             Faculty of Management and Economics, Zlin
>Internet e-mail:     <m.orava at zlin.vutbr.cz>
>http://ft2.zlin.vutbr.cz/~morava/welcome.htm
>                                       ...homepage temporarily off

  Pavel Formanek                 Institute of
                                 Thermomechanics, CAS
 E-mail: pavel at bivoj.it.cas.cz   Dolejskova 5
  Phone: +42-2-6605 3892         182 00  Praha 8
    Fax: +42-2-858 4695          Czech Republic