Dopis od Microsoftu

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Wed Apr 24 15:23:00 CEST 1996

> Date: Wed, 24 Apr 1996 14:36:32 +0200
> From: Pavel Korensky <pavelk at dator3.anet.cz>
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: RE[2]: Dopis od Microsoftu

> to by platilo pokud by kazdy mel moznost tu cestinu mit. Ja osobne ji
> treba mam, ale co dalsich 70% lidi provozujicich Linux a jine Unixy a
> terminaly, kteri tu cestinu proste nemaji a mit nebudou. Ne kazdy
> pouziva M$ produkty.

To je pravda, ale češtinu zvládne (měl by) snad každý "normální"
UNIXový stroj (na Linuxu by to jít mělo, na zkusmo počeštěném SGI
tohle píšu). Nevím, nakolik MIME a národní prostředí zvládají mailery
(Pine, Zmail ano, elm v zásadě taky).  Neslyšel jsem ale o ničem
podobném pro VMS ... to by mohl být problém.

> Ja napriklad MS nesmysly nemam ani nainstalovane. A nevim, jak na tom
> jsou spravci Unix hostu ke kterym pristupuji uzivatele pod ruznymi
> emulacemi terminalu nebo vyslovene pod terminaly (ne PC, ale treba DEC).
> Co oni na to ?

S NCSA Telnetem a odpovídajícím mapováním výstupu mi čeština na IRIXu
šlape i přes SLIPové spojení k naprosté spokojenosti (tedy: emacs se
zamazalovou podporou češtiny a ELM v MIME verzi). S terminály je má
zkušenost veškerá žádná.

Jan Přikryl

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098