Dopis od Microsoftu

Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický) <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Wed Apr 24 19:42:25 CEST 1996

On Wed, 24 Apr 1996, Pavel Korensky wrote:

> rozhranim a pouziva scalable fonty (nejlepe PS). A razem narazite na
> problem, ze nejsou fonty, ze Xserver umi PS rastrovat pouze pro Standard
> kodovani a podobne. O problemech s klavesnici ani nemluvim. Lide u nas

OK, i kdyz podle mne je dulezitejsi nejprve umoznit ceskou postu cist.
psani prichazi na radu jako druhe (mysleno s hlediska Internetu; pro
lokalni komunikaci je treba obojiho soucasne).

> ve firme, kteri pouzivaji telnet pro pristup k PINE si take s cestinou
> moc neuziji.

Mame v nasi ,,firme`` takovou vec, ze lide, kteri si to ve svem vlastnim
nastaveni nezakazou, tem pri pripojeni z telnetu PINE automaticky (pomoci
vlastnosti zvane display-filter) ,,odcestuje`` dopisy, ktere prisly v MIME
cestine. Jednoduche, elegantni, resi to problemy pripojeni z mist, kde
clovek nemuze ovlivnit nastaveni.

> Ale mam dojem, ze dokud nebude mit cestinu implementovanu vetsina lidi,
> je predcasne ji pouzivat. A krome toho, cely tenhle thread vznikl z

Snad jste chtel rici je predcasne ji uzivat v konferencich. Nebo proc
byste mel urcovat, jestli je predcasne, ze si se spoustou pratel na
nejruznejsich platformach pisi s diakritikou?

Konstruktivneji: pokud budeme porad cekat na dobu, kdy to nebude
predcasne, bude z toho docasnost na vecne casy a nikdy jinak. Takze to asi
neni nejlepsi reseni.

V. S.

|  |  Bc. Vladimír Solnický (TeX: Vladim\'{\i}r Solnick\'y)
|  |  Ústav teorie informace a automatizace Akademie věd České republiky
 \/   Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha 8-Libeň, telefax: (02) 688-4677,
tel. (02) 6605/2212 nebo 2364, elektronická adresa: vs at utia.cas.cz
Pavučina: http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html