Telefonovani pres Internet

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Wed Apr 24 20:16:54 CEST 1996

Dne 24 Apr 96 v 17:11, Honza Horesovsky uvedl(a):

> Co se deje, kdyz to neprojde? Jak se to chova?

Vypadek - proste data, ktera neprijdou neslysite a to mohou byt
desetinove vypadky, stejne jako cela slova nebo vety - zalezi na delce
vypadku.

> Prosim, blize to rozvedte. Je to velke zatizeni diky velkemu mnozstvi dat?

    To zavisi od pouziteho software - tedy od prenaseneho kmitoctoveho
pasma, od presnosti samplovani a pouziteho kompresniho resp. kompakcniho
programu. Takze pokud budete prenaset kvalitou telefonu muzete se vejit i
do <3kB/s. Pokud budete prenaset v HiFi kvalite muze to byt 15kB/s i vice.
Takze v obecnosti vam tezko odpovedet, zjistite to (snad) nekde v popisu
konkretniho programu.

> ???
    Viz vyse - jednak ne vzdy je stav linek takovy abyste mohl prenaset
do Ameriky 15kB/s a jeste mene casto je takovy aby jste tak mohl ucinit
aniz byste vyrazne omezil ostatni, kteri by Internet take radi pouzivali,
a nikdy neni takovy aby to mohlo najednou udelat 20 lidi najednou.

> Cili je proste najednou chvili uplne ticho? Neboli rika-li nekdo prave
> "V nedeli prselo", tak je slyset "\.../ nedel...li prse...lo" ?

B) je spravne :-)

Je nevim, zda se mi ze uz jsme v teto konferenci mimo misu - mozna bychom
radeji meli pokracovat soukrome ...

                             S pozdravem
                                          DL

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ