Dopis od Microsoftu

Petr Snajdr snajdr at pvt.cz
Thu Apr 25 09:06:40 CEST 1996

Ladislav Rudisar wrote:

> [...]

Ostatni ? Vcera jsem konecne zlikvidoval posledni a temer uplne presel
na unix ...

IMHO diky tomu,ze je unix otevreny komukoliv a cemukoliv je problem,ze
tech "cehokoliv" muze byt dost a dost rozdilnych ... ale to je problem
hostu a pokud to jinak nejde ... lze to upravit pro dany host na
serveru.Nebo snad ne?

> To by me take zajimalo. Rozhodne neverim, ze ze stavajicim stavem
> je mnoho lidi spokojeno. Jinak DEC jako firma prechazi na MS Exchange.

To by me prave zajimalo.dost me prekvapuje,ze firma vlastnici
plne 64-bitovy OS ,ktery je IMHO velice vhodny pro narocnejsi
aplikace,databaze atd. se zahazuje s necim jako je NT.....

  S pozdravem
        Petr Snajdr