Off topic - prosba

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Thu Apr 25 12:33:12 CEST 1996

>   Prosim, bylo by mozne NEPOUZIVAT diakritiku ? Myslim ze to kazdy
> prezije ....

Proc bychom nemeli pouzivat nas jazyk takovy, jaky je, zvlaste, kdyz k tomu
mame prostredky?!

Pratele,

frekvence tematu el. posta vs. cestina je cim dal castejsi a stale stejne
neplodny. Usuzuji (podle tohoto faktu), ze mnoho (odvazim se rici velka
vetsina)
 lidi uz ISO-8859-2 (MIME) ma a muze tak dopisy cist i psat.
Ovsem dokud se o tom bude jen mluvit,  budeme porad zustavat tam,
kde jsme. A mnozi z nas porad nebudou nuceni se o cestinu v mailech starat
nebo budou mit porad spatna nastaveni (napr. vite kolik lidi ma v treba v
Pegasu porad default  ISO-8859-1?     ...    HODNE!)

Pan Rudisar tady velmi vhodne zminil zpusob prosazovani CP1250.
Mozna by to stalo za to zvazit.
Kdo je tedy ochoten zacit pouzivat  ISO-8859-2 (MIME) cestinu v poste a to
tak, ze ihned?

Ja ano.

PS: I'm using MIME ISO-8859-2 friendly software
* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*     WWW: http://www.exprit.cz/~tomas/index.shtml       *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545641 *
* http://www.exprit.cz  (If modem connection is active!) *