Dopis od Microsoftu

Pavel Janecek janecek at cmc.cz
Thu Apr 25 15:28:46 CEST 1996

> To bych nerek.windows je mozna vsude,ale kdyz jsem hledal zamestnani z
> caa 20 firem v Brne melo zajem asi 15 o UNIX,1 o NT,1 o OS/2
> a 3 o Windows.....z tohohle pohledu mi to prijede uplne jinak.....
>
>             S pozdravem
>                     Petr Snajdr

I kdyz nejsem velkym priznivcem Micro$oftu, moje zkusenosti
spise potvrzuji Windows produkty. nevim sice kde
vsude jste se zajimal o praci a z jake oblasti businessu. Ale dost
dobre si nedovedu predstavit sekretarku zrucne ovladajici UNIX,
editor vi atd. Nekamenovat, byl to jenom priklad, vi uz davno neni
jediny standard. Spise se predpoklada, ze windouze umi uz kazdy :-).

*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **