Off topic - prosba

Marek Kubita marek at exprit.cz
Thu Apr 25 16:42:15 CEST 1996

On Thu, 25 Apr 1996, Jiří Kuchta wrote:

> jeste ze mam sit mnoha pocitacu, udelam to z kazdeho !

A co my uvedomeli surferi kteri setrime bandwith pouzivanim proxy cache?
Nebo ti, kdo nemaji vlastni IP adresu, ale dostavaji ji dynamicky od
providera?
Myslim, ze vhodnejsi by bylo hlasovani postou, navic by se tim nezaviraly
dvere pred temi kdo maji jen email.

   Marek Kubita _____ marek at exprit.cz
   System Support ___
   Exprit s.r.o. ____