Off topic - prosba

Dan Ohnesorg, K315 Dan.Ohnesorg at feld.cvut.cz
Thu Apr 25 17:09:29 CEST 1996

> A co my uvedomeli surferi kteri setrime bandwith pouzivanim proxy cache?
> Nebo ti, kdo nemaji vlastni IP adresu, ale dostavaji ji dynamicky od
> providera?
No myslel jsem to tak, ze by se filtrovala e-mailova adresa. Ale blbe
jsem to napsal.
> Myslim, ze vhodnejsi by bylo hlasovani postou, navic by se tim nezaviraly
> dvere pred temi kdo maji jen email.
Hlasovani postou je moc hezke, ale jak mi sdelil listproc, tak tento
list ma skoro 500 ucastniku. Pokud se alespon polovina vyjadri, tak
to bude dost problem secist. (Ja bych to tedy scitat nechtel :-)).

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz