Viewer HTML

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Thu Apr 25 20:44:34 CEST 1996

At 15:36 25.4.1996 +0200, you wrote:

>Jen at si zvykaji, zitra jako kdyz najdou. Kdo zvladl dos zvladne i
>netscape.

Tak, tak, i v sestirychlostni formuli muzete jezdit na jednicku a az budete
chtit jet rychleji, nebudete se divit jinemu posezu a volantu, nez je ve
skodovce ...

        Suchos

        \\    //    ||      \\//   	tel. 24 398 271

!!! Pozor, zmena tel. cisla                      !!!
!!! od 1. dubna plati pro UIV provolba 24 398,   !!!
!!! linky zustavaji v platnosti                  !!!