Dopis od Microsoftu

expres at bajt.cz expres at bajt.cz
Fri Apr 26 04:01:51 CEST 1996

Ir> Diky za info - vim o tom. Spokojil bych se i s takovou
Ir> malickosti, ktera by mela byt vlastni vsem klientum
Ir> a to je ISO-8859-2 (kone=E8ne ps=E1t =E8esky). To umi
Ir> i NeXT a pro vnitrni system at si pak pouziva kdo
Ir> chce co chce. RTF v attachmentu dnes neni
Ir> jen vysada Exchange (tj. atttachmentu kde jsou
Ir> styly, fonty atd.), ale to neni podstatne. Hlavne
Ir> ta cestina me mori.
Ir> L.Rudisar

No jo ale co terminalove programy v DOSu. Ja treba pouzivam
Terminate 1.90 a z cestiny si muzu vybrat mezi Kamenikama a DOS
Latin2. Ktery mam pouzivat, aby to treba exchange precetlo.
Jiny program ani nechci - tady mam v jednom spolehlivy terminal s
ANSI, praci s QWK pakety a fax. Nikdy zadne problemy (na rozdil
od nekterych .......
                                        Bye  Expres

 þ 1.90 þ I'll have one brain on drugs with bacon, toast and juice.