stahovani souboru z WWW

Pechal Zdenek, CTU Prague PECHAL at electra.felk.cvut.cz
Fri Apr 26 10:34:42 CEST 1996

Ahojte,

mam nasledujici problem.

Rad bych ziskal soubory z WWW serveru, nepristupne jinymi sluzbami,
ale vzhledem k rychlosti prenosu jsem to nikdy neziskal cele.
Existuje neco jako "binFTP", abych pozadovane soubory z pozadovane
www adresy ziskal napr. e-mailem?

Diky

Zdenek Pechal

|Zdenek Pechal, PhD Student                                           |
|Department of Control Engineering Phone : ++42 2 24 35 73 33         |
|Faculty of Electrical Engineering Phone : ++42 2 29 56 64            |
|Czech Technical University        Fax   : ++42 2 29 01 59            |
|Karlovo namesti 13                E-mail: pechal at electra.felk.cvut.cz|
|121 35   PRAGUE, Czech Republic                                      |