Off topic - prosba

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Fri Apr 26 13:19:36 CEST 1996

On Fri, 26 Apr 1996 rsh at bbs.infima.cz wrote:

Pokud chcete cist jen maximalne korektni veci bez emotivniho naboje a
nebojite se ztraty kontextu, prectete si jen odstavec zacinajici slovy
,,Kontrsuktivni namet`` a odstavce nasladujici ...

>   Prosim, bylo by mozne NEPOUZIVAT diakritiku ? Myslim ze to kazdy
> prezije ....

Za prve: Prezije to kazdy i kdyz se diakritika pouzivat bude.

> --
> Jaromir Dolecek
> dolecek at fi.muni.cz                      If Windows, then X !
> http://www.muni.cz/~dolecek
> ---
>  ţ SLMR 2.1a ţ Press any key to continue or any other key to quit
  ^^^         ^^^

Za druhe: Co jsou ty znaky vyse? Vy si v dopisech klidne posilate v
hlavickach neoznacene znaky ze (pro Internet) zcela nestandardniho
kodovani a mate odvahu tady neco prosazovat demagogickymi argumenty.
Zamette si pred vlastnim prahem. A pokud chcete napadnout moji signaturu
(s tim, ze Vas pripad je taky jen signatura), davam duraz na to neoznacene
nestandardni (tj. kdyby to alespon bylo oznacene jako treba X-CP-KAM), tak
bych si mohl zaridit automaticky prevodni filtr.

Omlouvam se, ze vyse uvedene radky jsou trosku ostre, ale jsem ponekud
vyveden z miry a lepe bych je ted nenapsal.

Konstruktivni namet pro Infimu, Bajt a jine spravce BBS. Neslo by pri
prihlasovani nabidnout prekodovavani mezi tim, co jde na modem (nebo
telnet) a tim, co jde do Internetovske posty? Nebo to dat jako
nastavitelne. Proste zpristupnit alespon cteni ceske posty vsem uzivatelum
(v nejhorsim pripade konverzi do cisteho ASCII). Co vy na to?

V. S.

|  |  Bc. Vladimír Solnický (TeX: Vladim\'{\i}r Solnick\'y)
|  |  Ústav teorie informace a automatizace Akademie věd České republiky
 \/   Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha 8-Libeň, telefax: (02) 688-4677,
tel. (02) 6605/2212 nebo 2364, elektronická adresa: vs at utia.cas.cz
Pavučina: http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html