Netscape ...

*** Prcek - Zdenek Sindelar, FAV 2 *** SINDEL40 at hermes.zcu.cz
Fri Apr 26 16:30:58 CEST 1996

> Chtel bych navazat na diskusi a lokalnich prohlizecich.
> Padl zde nazor, ze lze nove verze Netscape spustit i na lokalnim pocitaci.
> (tj. plne bez pripojeni na internet, i na sit ....)
>
> Mne by velice zajimalo, od ktere verze je to mozne. (nerad bych zatezoval sit
> stahovanim 4-6Mb souboru, jen abych zjistil, ze mi to nechodi)

Je to mozne od verze 2.0
U starsich verzi je spousteni bez site mozne po nainstalovani
nullsock.dll nebo neceho podobneho, jak se tu objevilo jiz drive (sam
jsem to nezkousel).
Jinak instalacni soubory Netscape maji velikost neco pres megabajt
(16 bitova verze pro Win 3.1)

Zdenek 'Prcek' Sindelar             University of West Bohemia, Pilsen
                                        Faculty of Applied sciences
E-mail: sindel40 at scyla.zcu.cz
WWW:    http://scylla.zcu.cz/~sindel40