Print servery a Windows NT server

Tomas Petrzilka pmm at login.cz
Fri Aug 2 06:43:34 CEST 1996

Mohl byste mi nekdo poradit nebo sdelit zkusenosti tykajici se krabicek, pripojujicich se na par. port
tiskarny nebo do tzv. MIO slotu u HP tiskáren, kterym se take rika print server ? U HP na to maji vyrobek, ktery se jmenuje JET Direct, jehoz 3portovou verzi EX Plus 3 se mi nepodarilo poradne rozchodit - funguje spolehlive jen v konfiguraci s DLC protokolem a tim padem je jeden port.

Mam sit pouze s Windows NT (tj. jeste nejaka Windows 95, WfW, DOS client, ale ne Novell NetWare)

Za jakoukoliv odezvu predem dekuji.

Tomas Petrzilka
PMM spol. s r.o.

P.S. Ten NT server je ve verzi 3.51 a 4.0