Print servery a Windows NT server

Igor Lazo ILazo at merlin.cz
Fri Aug 2 14:45:58 CEST 1996

> U verze 4 beta 2 by to melo dobre fungovat pres LPD . Vytvori se novy port
> zada se mu IP adresa a jmeno portu/tiskarny v MIO a funguje to. Staci pouzivat
> pouze protokol TCP/IP . Jinak by snad mohl existovat nejaky soft pro NT
> ktery by s tim mohl chodit (posilat tisky z NT do MIO)

Pripojoval jsem celou radu printserveru HP pod NT 3.51 jako LPD
a vzdy bez problemu. Potrebujete protokol TCP/IP a podporu LPD
tiskaren ( instaluje se jako zvlastni polozka pod TCP/IP
moznostmi ). HP print servery se snadno konfiguruji pomoci telnetu.
Staci se pripojit a dvakrat zmacknout ENTER - pak vam napovi sam.
Pri definici noveho portu na NT serveru se u triportovych verzi print
serveru musi zadat adresa ve tvaru XXX.YYY.ZZZ.WWW:RAWN, kde to N
je 1, 2 nebo 3. Misto toho RAW jde snad dat i cosi jineho ( neco jako
TEXT ci tak nejak ), ale tisknout na LaserJetu textem je asi dost
zbytecne.

S pozdravem

-
-Igor Lazo