tcp spojenia mrznu

Matus Uhlar uhlar at ccduck.ke.sanet.sk
Thu Aug 8 14:48:43 CEST 1996

Dobry den !

Mam zaujimavy problem s TCP spojeniami...

obcas mi tcp spojenie (FTP von, smtp dnu a ine) zmrzne takym zposobom ze na
to system nepride...

napriklad ncftp nespadne na connection timeout ale ostane visiet kym ho
nekillnem. Podobne to je s prichadzajucou postou. Visi mi na porte
smtpserver a ked daco stvrdne neda sa na ten port spojit.

Stava sa to este niekomu ? A vie niekto co proti tomu robit ?

Mam Solaris2.4 s odporucanymi patchmi...

Vdaka.

--
 Matus Uhlar, sysadm at Regional node of SANET in Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar at tuke.sk   WWW: http://www.tuke.sk/users/uhlar