NetWare vs. NT

Petr Gadorek gadorek at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Aug 12 15:26:46 CEST 1996

On  2 Aug 96 at 9:20, Petr Simek wrote:

> Proc neeeee ?

> NW 4.1 ma proti NW 3.12 vyhodu jednotne spravy uzivatelu pri vice serverech
> ostatni "vyhody" (IMHO) vyvazuji zase urcite "nevyhody" . Do nejakych 30ti
> uzivatelu to nemusi byt zas tak spatna volba.

Strucne receno - pokud nekomu nevadi
1. mirne vetsi narok na HW, ktery lze pri dnesnich vykonech HW
zanedbat
2. mozna mensi stabilitita (coz se mne spatne porovnava, nebot mam
4.1 opatchovanou a nemam s ni problemy)
3. neznamost systemu a z toho plynouci nezname bezpecnostni diry

pak pri stejne cene za 3.12 a 4.1 pri koupi 4.1 ziska moznosti
vyuzivat vyhod 4.1 (komprese, subalokace, NDS, jednodussi
administrace na stanici i na konzole serveru, licencni politika).
Krome toho je tu rada drobnych vyhod, ktere nejsou podstatne, jen
prijemne pro spravce (rychlejsi mount disku, na konsole krome
monitoru servman (prace s nastavovanim parametru pres menu), inetcfg
(totez pro sitove karty a protokoly), ...).
Nechce-li tyto moznosti vyuzivat, muze 4.1 provozovat stejne jako
3.12. Na rozdil od 3.12 ale tyto vyhody casem muze zacit pouzivat.
A 4.11 (nebo kolik to ten green river bude) ma dalsi vyhody.

Mimochodem - jak se vam libi moznost uzivatelum ve Woknech nabidnout
centralne spravovane grupy programu? Viditelnost jednotlivych
programu lze definovat podle uzivatelu nebo skupin a novy program se
uzivateli objevi jako ikonka, jakmile ho jako spravce nadefinuji a on
jako uzivatel si udela reset jednoho programku. Zadne obihani stanic.
Tohle by melo fungovat (nemam zazito, zati se s tim seznamuji) pod
W3x i pod W95 (jen s Novell klientem) - ovsem jedine s NDS.

    Gada

--
 Petr Gadorek;tel 05 7275-222 (gadorek at dcse.fee.vutbr.cz) (2:421/13.7)