Dotaz

Richard Koza rk at scretchy.czech.net
Mon Aug 12 17:03:26 CEST 1996

On Mon, 12 Aug 1996, Dan Lukes wrote:

> Dne 12 Aug 96 v 8:45, Richard Koza uvedl(a):

>     Mozna jsem nepochopil otazku, ale pro zjistovani "kudy" prochazel
> paket slouzi "traceroute". Nevim, tedy proc by nemohlo poslouzit i nyni.
> Pokud jej pustite, zjistite kudy paket v te chvili sel a tedy i ktera
> linka bezi. Leda snad, ze mate hlavni i zalozni linku mezi stejnymi
> dvama pocitaci, pak ke stejnemu ucelu nutno nahlednout do routovaci
> tabulky - tam najdete, kudy paketu cesticka ...
>
>                                     S pozdravem
>                                             Dan Lukes

No ja nepotrebuju zjistovat ,kudy paket prochazi, ale tohle:

1) Kdyz jede cela komunikace pres default linku
2) Kdyz default linka spadne at uz z duvodu technickeho nebo to spadne
nekde dal, tak ze komunikace se prepla na zalozni linku a bezi to pres
zalozni linku.
3) Kdyz se stav obnovi, to znamena , ze se opet komunikace prsouva na
hlavni default linku

Potrebuji hlavne signalizovat stav c. 2 a stav c. 3 , resp. kdyz k nim
dojde.

A hlavne , linka , ktera je brana jako zalozni, slouzi zaroven pro
peering s jinou siti.

Existuje neco co by to hlidalo, nebo se to musi napsat.

Richard Koza