dial-on-demand router

Jan Kasprzak kas at brn.foresta.cz
Fri Aug 16 00:14:21 CEST 1996

Daniel.Stanek at mius.cz (Daniel Stanek) napsal:
[... hovori se o dial-on-demand]
:        Asi nejblize mym predstavam je IPRV
: (simtel/network/iprv091.zip), ktery uvedene zvlada s tou vyjimkou, ze
: uz nedokaze zavesit. Duvodem je pomerne cily ruch RIP a OSPF paketu na
: lince (tak cca minimalne jeden paket za 2 sec), ktery IPRV bohuzel
: chape jako provoz. Odfiltrovat se to neda...
:       Z podobnych duvodu mi nechodi diald na Linuxu...

	Nevim, jak pod IPRV, ale u diald lze rict, ktere packety (port,
zdrojova nebo cilova IP adresa) se maji ignorovat pri testovani, je-li
linka pouzivana.

	Ja tady posledni diald nemam, ale vybalil jsem si z nejakeho
starsiho CDcka diald 0.11, a tam je primo v diald.conf uvedeno tohle:

# Don't bring the link up for RIP.
ignore udp udp.dest=udp.route
ignore udp udp.source=udp.route

	Toto by melo stacit k tomu, aby se RIP nepodilel na "oziveni" linky.
Podobne by se to mohlo udelat pro OSPF, ale nevim, na kterem to je portu
(pustte si tcpdump a zjistite to).

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak, E-mail kas at foresta.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[   System Administrator at Foresta SG, a.s. (tel: +42-5-45222018)   ]]]]