[Znovu] Small net

Tomas.Votruba at cnb.cz Tomas.Votruba at cnb.cz
Mon Aug 19 11:38:25 CEST 1996

     Zdravim

     Omlouvam se za "totalne necitelnou" zpravu (vzniklo moji nepozornosti)
     a pokousim se o repete:-))

     Nejsem velkej expert na typy siti a z mensima jsem se zatim moc
     nesetkal ,tak sena vas obracim s prosbou a zaroven budu reprodukovat
     dotazy meho kamarada.

     Jedna se asi tak o 10 az 15 PC + server.

     1. Jake typy siti jsou pro tuto konfiguraci u nas nejvyuzivanejsi?
     2. Jaky treba typ kabelaze by se pro takovou malou sit hodil?
     3. Jaky operacni system a komunikacni protokol by byl asi tak vhodny
     pro  tuto sit?
     4. Jak by asi vypadala Hardwarova konfigurace  a sitove prvky?
     5. Jake cenove naklady by to priblizne obsahovalo.

     Budu vdecny za kazdy prispevek.

     BTW: Ti kteri nechteji zatezovat primo konferenci prosim o zaslani
     prispevku na moji soukromou adresu.

     s pozdravem

                  Tomas Votruba