Help with small net

Tomas Kucera kucera at unix.adam.anet.cz
Mon Aug 19 19:55:23 CEST 1996

> Je to take otazka stability provozu - UTP pak jasne vede.

> Windows NT nebo Novell NW na serveru.

Nebo OS/2 LAN Server (Warp Server). Jasne nejlepsi varianta. Dodava se ve
dvou verzich: Entry (VELMI pekna cena) a Advanced (pekna cena). Zadne dalsi
poplatky pro dalsi licence, pocet pripojenych pocitacu je neomezeny.
Ovladani super, administrace i z jinych pocitacu (zrejme nic zvlastniho),
uroven podpory v CR neznam, neb jsem ji nikdy nepotreboval. (napr. ted
mi server bezel priblizne mesic a pul bez resetu, ale myslim ze co se
stability tyce, ostatni NOS jsou na tom take dobre).
Pozadavky na HW priblizne stejne jako na WinNT (32 MB RAM optimalne, ale
bezi uplne stejne dobre i na 16), na disku je treba max. 150 MB.

Co se klientu tyce, OS/2 je pekny klient, sice trochu narocnejsi (16 MB RAM
minimalne), ale vyplati se to, hlavne diky stabilite.

> a cca 16 tis. za 20 klientu. (mozno kupovat po jednom)

Nepletu-li se, tak OS/2 Warp Server 4.0 Entry stoji cca. 20 tisic Kc,
Advanced (ma navic HPFS386, aj.) cca. 50 tis. Kc.

> No, myslim si, ze je to vec, ktera by zajimala vice lidi.
> Take lze ocekavat, ze vzbudi velkou diskuzi.

Doufam ze ano...

> Proto se hned priznavam k tomu, ze ackoli NEMAM RAD MICROSOFT,
> Windows jsou asi nejrozumejsi variata. Ostatne dens asi vice
> firem tvori pro windows a NT server nez NW (i kdyz ten tu byl drive).

;-) Probudte se pane kolego ;-)

					Tomas Kucera

PS: Perlicka na konec: pro labuzniky doporucuji AIX 4.2.x CZ od firmy IBM
s AIX Connections. Tahle vec je unix a ma v sobe server OS/2 LAN Server,
Novell, TCP/IP a Macintoshi site v jednom.

Tomas Kucera, [ Centrum ADAM AMAVET, NICEM; Zitna 12, Praha 1, Czech Rep. ]
              [ FidoNet: 2:420/100.206, InterNet: kucera at adam.cz          ]
              [ BBS: bbs.adam.anet.cz; FTP: ftp.adam.anet.cz (10-20 CET)  ]
              [ CoSysOp of ADAM BBS, 2:420/100; VoicePhone +42-2-24219022 ]