Help with small net

Jaroslav Cibulka kovopetrol at plz.pvtnet.cz
Tue Aug 20 07:41:45 CEST 1996

> ;-) Probudte se pane kolego ;-)
>
>                                         Tomas Kucera

UFF, kdyz to ctu znovu, uvedomuju si, ze to nezni zrovna tak, jak jsem myslel

-mel jsem na mysli to, ze Novell Netware se pouzival drive (a neni tomu tak davno)
v mnohem vetsi mire. Myslim si (a tim asi na.... vetsinu zastancu NW - proto
odepisuji radeji soukrome, nez abych vyvolal nekoncici diskuzi), ze ackoli je
technicky dokonaly a srovnatelny (ne-li o neco lepsi - jak v cem) nez NT,
NT zacinaji prevazovat. Resp. pocet novych instalaci NT je vetsi nez u NW.
Je to vse asi otazka marketingu. Staci srovnat bombasticke reklamy Microsoftu
a uspornou politiku Novellu.
A pak je tu asi otazka kompletnich kanc. baliku..., vec lokalizace apod.,
kde je opet (bohuzel - vetsi konkurence by neskodila) uspesnejsi Microsoft.\
A kdyz budu delat sit, budu radeji, kdyz vse bude od jedne firmy....

To je muj osobni nazor, o nemz netvrdim, ze je ten nejlepsi a nejspravnejsi.

     Jaroslav Cibulka

      KOVOPETROL, a.s.
  Americka 49, 301 50 Plzen
     Tel: 019/7223472