problem s www

Prosper Trading a.s. prosper at ova.pvtnet.cz
Fri Aug 23 10:33:55 CEST 1996

> Souvisi to s danym CGI skriptem, ktery zrejme v hlavicce vynecha pole
> strana ukonci spojeni. Jenze ono se muze stat, ze spojeni spadne, a to

Dobry den
CGi script, musim se priznat, ze to vsude vidim, ale nerozumim.
Muze to nekdo blize vysvetlit.

> je nejspis vas pripad. Takze zkusit znova v dobe vyssi propustnosti
> site. Mohlo se samozrejme stat, ze se obsah dokumentu zmenil, ale to
> uz musite poznat vy.

Bohuzel musim konstatovat, ze jsem to zkousel asi 4 krat,lae porad se
to dostane jen do poloviny dokumentu, uz si zacinam myslet, ze danny
dokument ma sice v obsahu 20 polozek, ale celkove jen 10bodu.

S pozdravem
Karel hajek
* Prosper Trading a.s. Ostrava  *
* Karel Hajek, administrator    *