problem s www

Prosper Trading a.s. prosper at ova.pvtnet.cz
Fri Aug 23 11:57:18 CEST 1996

> Neni, ale s proxy to bude vetsinou rychlejsi.
> Pokud nechcete rychlejsi pristup nemusite si to konfigurovat.

Dobry den,
v tom pripade mam dotaz. Vzhledem k tomu, ze mame ve firme sharewarovy
produkt, ktery  umoznuje se tvarit pocitaci (ktery se modemem
pripojuje na Internet) jako proxy server pro ostatni pocitace v
lokalni, tak muzu nastavit tuto proxy jen u 1 pocitace, protoze u tech ostanich
je nastaveno manual proxy na to PCdlo s modemem.
Dotaz u tohoto pocitace se to nastavi v manual proxy nebo primo na
URL?
Ptam se protoze, kdyby se to dalo nastavit na URL, tak u ostatnich
pocitacu v siti bych to nastavil taky, i kdyz si myslim,ze se da
nastavit jen jedna moznost.
Asi jsem to napsal prilis komlikovane, omlouvam se.

S pozdravem
karel Hajek
* Prosper Trading a.s. Ostrava  *
* Karel Hajek, administrator    *