Prijem posty

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Sat Aug 24 22:16:21 CEST 1996

Vazeni kolegove,

zamyslel jsem se nad resenim urciteho problemu s polo-offline pripojeni LAN
do Internetu a narazil jsem na nasledujici problem.
Mam-li urcity MX zaznam, ktery je nastaven tak, ze konecny server je napr.
mail.xxx.cz a predposledni je ns.xxx.cz. Pokud nastane situace, ze
mail.xxx.cz je nedostupny a na ns.xxx.cz prijde nejaka posta, zustane na
urcitou dobu deponovana na nem s tim, ze pokud se server mail opet navrati
do sveta zivych, posle mu ji. A tady je prave ta vec, kterou nevim - jak
casto si dotycny server ns kontroluje, jestli cilovy pocitac nahodou
neobzivl ?
Pokud je to upraveno nejakym RFC, tak se omlouvam (ale vzhledem k povaze
meho reseni doufam, ze se to da nejak nastavit).

Preji pekne proziti zbytku leta,

| Marek Antos                       |   Casopis Connect!            |
| e-mail: antos at cuni.cz             |   e-mail: antos at cpress.cz     |
| WWW: http://www.cuni.cz/~antos    |   WWW: http://www.cz/cpress   |