zacatecnik

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Mon Aug 26 15:26:00 CEST 1996

Dobry den,

>Pomerne strucny popis sluzeb Internetu (ovsem uz temer dva roky stary)
>nejdete na http://www.anet.cz/kod/register/inetinfo.html
>Je tam mimo jine nazorne popsan system NetNews i Listserv

v casopise Computer echo bezel loni minikurz Internetu, jeho 3. a 4. lekce
se zabyvala e-konferencemi a listservery. Url CE:
http://omicron.felk.cvut.cz/~compecho/ce/journal.html

Pro NetNews doporucuji skvelou lekci kolegy Kolare, ktera vyjde v internetovske
rubrice Softwarovych novin c.9 a bude na Webu pravdepodobne tento tyden

http://omicron.felk.cvut.cz/html/softnov/

S pozdravem
Vladimir Vrabec
OMICRON