OLE a OLE Custom Controls

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Mon Aug 26 19:58:54 CEST 1996

Dne 26 Aug 96 v 17:11, Jan Plechac uvedl(a):

>                                                 P O Z V A N K A   N A    S E M I N A R
> Seminar predstavi meziaplikacni technologii vymeny dokumentu OLE 2.0 v prostredi MS Office.
>
> Program:
> OLE 2.0 Automation a OCX - V nove verzi OLE je technologie rozsirena o programovou podporu vymeny - OLE Automation. Programova podpor vychazi z obje
... a tak dale.

    Je smutne s jakou drzosti dokazi komercni firmy vnucovat svoje
komercni aktivity nehlede napravo ani nalevo. Predpokladam, ze zaslani
tohoto prispevku do konference o sprave site Internet bude zduvodneno
tim, ze MS Office ve kterem vymena dle OLE 2.0 probiha je casto
provozovan na pocitacich pripojenych do site Internet. I kdyby vsak
byl zaslan z pohnutek bohulibych (a zisk byl jen neodvratitelnym
side-efektem) jedna se tak jako tak o bezohlednost.

    Omlouvam se ostatnim za ponekud "netaktni" ton reakce, ktera by navic
do teto konference nepatri take. Chci ji ale spojit s dotazem, ktery uz
ke sprave site Internet snad patri. Odpoutejme se od tohoto konkretniho
prispevku a zajima me obecne reseni - jak eliminovat podobne reklamni
letaky. Existuje jednoduche reseni - mail-bombing. Existuje neco lepsiho ?

Doufal jsem, ze zverejneni FAQ (1.8.) navrati konferenci jejimu tematu

                            S pozdravem
                                        Dan Lukes

Dan Lukes, Patkova 3/B1206, Praha 8, Czech Republic
tel +42-(2)-8551040 ext 776, E-Mail: LUKES(or Postmaster)@Menza.MFF.CUNI.CZ