SLIP server na Linux masine

Vlastimil Cudek vlasta at gity.cz
Mon Aug 26 20:17:53 CEST 1996

Zdravim,

  Mam tu maly problem, ktery se tyka rozjeti ${SUBJECT}, a protoze jsem
jeste nemel tu cest neco si zacinat s podobnymi vecmi, tak bych potreboval
vedet, kde se da najit popis, jak krok po kroku danou vec vyresit, nebo
pomoct v reseni tohoto pro mne nelehkeho ukolu.

                                Diky za vsechny fundovane odpovedi
                                                Vlasta

PS: Linux a sitarinu znam, ale dial xx mi vubec pane nerika.
| Vlastimil Cudek              |                                  |
|                              | student of Silesian university   |
| addr.: GiTy                  | addr.: Bezrucovo nam. 6, Opava   |
|        Marianske nam.1, Brno |        The Czech Republic        |
|        The Czech Republic    | e-mail: cud20um at axpsu.fpf.slu.cz |
| tel: +42 5 43212378  fax: +42 5 43211036                        |