No subject

Jan Plecháč gcomp at mailserv.bohem-net.cz
Tue Aug 27 08:15:01 CEST 1996

Vazeny pane kolego,

chapu vese rozhorceni, ze jste dostal dopis, ktery je necitelny
ale musim na nej reagovat dle vaseho vzoru:

A) Internet je uz od prvopocatku urcen k vymenovani informaci
a v posledni dobe zpristupnen i komercnim aktivitam, coz vidim
vas velmi zlobi (????)
pokud jste si nevsiml (je mi jasne ze bez cestiny to nebylo
dost dobre mozne - za coz se OMLOUVAM), tak vam nenabizim
praci prasky nebo pyltiky do vysavace.

B) do konference o internetu posilam pozvanku na
problematiku s Internetem velmi souvisejici, pokud
myslite ze technologie ActiveX s Internetem nesouvisi
je to vase vec ale nechte posoudit i ostatni!!!!

C) jestlize uz odepisujete zpusobem, kterym jste to udelal,
tak se pod to laskave podepiste, ja jsem pod svymi vecmi
take podepsan!!!

D) budete-li mit nyni zajem si precist informace o seminari
rad vam je zaslu!!!

Zatim s pozdravem
				Jan Plechac