Off topic (bylo Re: No subject)

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Wed Aug 28 11:16:13 CEST 1996

"Matousek Petr" <matousek at chv.pvt.cz> wrote:
> vzrustajici
> dalsimi
> udelat.
> >

> A uz je to tu zase...
>
> Kdyby kazdy venoval tolik energie, kolik ho stoji potirani
> Microsoftu, necemu rozumnemu a neobtezoval s tim porad dokola v
> konferencich!

Neeee. To jste pochopil (castecne) jinak nez jsem to myslel. Ja jsem si
nepichnul tentokrat do M$, ale do uzivatelu jejich produktu. Nejsem proti M$
nijak zaujaty i kdyz jejich produkty pouzivam minimalne. Osobne povazuju NT 4 za
docela povedeny system, alespon po prvnim zbeznem prozkoumani.

Ma message smerovala jinam. Nevim jak vy, ale ja jsem si v poslednim roce a pul
povsiml zajimave korelace mezi progamem pouzivanym pro styk s Internetem a
kvalitou (inteligenci) prispevku do napr. USENET News. U nas jsou na tom lidi
jeste celkem OK, protoze jsme v prumeru inteligentni narod. U narodu s celkove
nizsim vseobecnym prehledem a inteligenci (USA) je to jeste daleko horsi.
Ctyri z peti uzivatelu pouzivajicich W95 si je neumi ani nakonfigurovat tak, aby
k jejich zpravam nebyly pripojene komicke zakodovane ocasky s rozsahem znacne
prevysujicim rozsah zpravy.
Kazda technologie je dvousecna a primym dusledkem rozsireni Windows95 je
vzrustajici pocet blbcu v Siti. Kdybych byl skodoliby, dodal bych, ze za to muze
Microsoft. :-))))

Zdravi

PavelK