NEWS gate

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Thu Aug 29 10:14:46 CEST 1996

In article <199608280646.IAA21373 at ns.felk.cvut.cz>, KOLAR at ARC.ZCU.CZ says...

>Hi !

>Jo - uvazoval jsem, ze bych neco takoveho i sepsal (pro WIN NT -
>zdrojaky k sendmailu mam a source k nejake NEWS ctecce taky),
>ale bohuzel mam k reseni radu dulezitejsich problemu.

To snad ani neni treba programovat. DNEWS (SW pro news server,
my ho pouzivame na NT, ale existuje pro Netware, Linux, Sun, ...)
umoznuje v podstate posilat kterekoliv skupiny na kteroukoliv
mail adresu. Jen je potreba zeditovat newsfeeds.conf (konfiguracni
soubor feedu), aby to vedelo ktere skupiny, a pridat jednu service
na kazdy takovy feed. Takze kdyz programovat, tak snad pouze
zautomatizovat tento proces.

--
Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computing Center, ICSC