Jak komunikovat s PPP driverem?

pavrda at bajt.cz pavrda at bajt.cz
Fri Aug 30 04:16:47 CEST 1996

IP>Archiv se jmenuje PPP_DOS.RAR, pri spusteni to napise PPP: version 1.9.37
IP>beta.
IP>FTP je FTPBIN.EXE z Clarkson univerzity.

IP>Kde najdu popis rozhrani packet driveru?

IP>               Tv–j(V ¨) m(a)iluj¡c¡ Pi‘i

IP>... Neohl¡‘ej se, jde za n mi Lemming.

Rozebral jsem Sourcerem packet driver k D-LINKu. Nektere funkce jsem
pochopil nektere ne. Ale packet driver nema nic spolecneho s IP ani TCP,
pouze posila a prijima ethernetove pakety, umoznuje je vybirat. Mam tu
nejaky program pro cteni news, ktery ho pouziva, ma vsak IP ARP RARP i
TCP vlastni. Tedy strucne o nekterych funkcich:

AX=01FF - ABOUT
 vraci:
 BX=0; CH=konstanta1; DX=konstanta2; CL=0; DS:SI-adresa nazvu driveru
 AL=2

AH=02 - LISTEN ADD
 AL=konstanta1; DL=0 nebo 1; BX=FFFF nebo konstanta2;
 DS:SI - vzorek, vetsinou typ paketu, na ktery se ma ozvat
 CX - delka vzorku - mensi nez 8
 ES:BP - rutina, ktera se zavola po prijmu paketu obsahujici vzorek
 vraci:
 AX=handle

AH=03 - LISTEN REMOVE
 BX=handle
 vyjme z tabulky vzorek urceny BX

AH=04 - SEND
 DS:SI - ethernet paket
 CX - delka

... tak, to je asi to nejdulezitejsi.

                        S pozdravem
                                Jarda Pavlicek
                                pavrda at bajt.cz
---
 þ SLMR 2.0 þ All hope abandon, ye who enter messages here.