Cestina - HOWTO?

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Fri Aug 30 10:53:04 CEST 1996

On Thu, 29 Aug 1996, Jan Hrdonka wrote:

>   Nemel by nekdo nejaky "step-by-step" navod, jak spravne
> nakonfigurovat "cestinu" v ruznych mail klientech?

U programu, ktere jsem nastavoval nebo alespon vim, jak na to, se chystam
(v rijnu) prispet na tzv. velkou stranku o kodovani cestiny (kde uz
nekolik navodu a taky nejake {dle meho nazoru} bludy o cestine jsou).
Drive nanestesti nemam cas (presneji receno potreboval bych nasobit pocet
dnu tak dvema az tremi podle situace :-)

> (skvele by to bylo napr. pro MS-Exchange, Netscape a Pegasus
> do Windows a pro Netscape a pine do Unixu)

Vim pine, NN 3.0 Unix (z casti -- ne X server) i Windows (3.1) a docela
dost i o Pmailu novejsich verzich. Neco malo i o Elmu ME+ x.y, ktery
upravoval pan Miroslav Ruda z MU.

> Zajimave by jiste byly i zkusenosti s cestinou pod Unixem,
> ale to uz je samozrejme zase neco trochu jineho.

Zkusenosti z pocestovani obecneho X serveru (ne jen Linux) bych take
uvital. Takhle by se totiz dalo pocestit i docela dost programu.

Pokud vim, nejaky balik rad (kratke a) chysta i pan Rudisar z EMWAC v
souvislosti s povolenim pouzivani diakritiky na konferencich pod jeho
spravou (alespon neco takoveho rikal ve Win*@faf.cuni.cz)

S pozdravem

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/vs/vs-home-cz.html