Cestina - HOWTO?

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Fri Aug 30 22:44:45 CEST 1996

In article <199608301247.OAA17783 at ns.felk.cvut.cz>, suchos at alfa.uiv.cz says...

>Light verze asi tezko. 1.5.2 i 1.5.4 automaticky prohlasi cokoliv cesky za
>iso-8859-1. Je to natvrdo zapsane v .EXE souboru. Nikde v konfiguraci jsem
>nic, kde by to slo zmenit nenasel. Kdyz jsem to zkusil ze zoufalstvi zmenit
>v tom .EXE na -2, program nefungoval.
>Pro verzi jsem nevidel.

Mame verzi Pro (2.2) a neumi to. Umi pracovat pouze s ISO-8859-1 (a to
i v hlavickach). S telem v ISO-8859-2 zachazi jako by to bylo -1.
Hlavicky v -2 nechava byt tak jak jsou, takze na jejich miste je videt
=?ISO-8859-2?Q?Vladim=EDr_Solnick=FD?= apod.

--
Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC