Off topic (bylo Re: No subject)

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Sat Aug 31 13:20:40 CEST 1996

Dne 27 Aug 96 v 14:04, napsal(a) Vojtech Vrba:

> Ja osobne jsem velice urazen chovanim spravcu web serveru , ze jedina
> cestina, ktera pro ne existuje je CP1250,

to je fakt....

>                                 do konferenci posilaji mejly
> kodovane opet v cestine a VUBEC si nejsou schopni uvedomit, ze na Inetu
> existuje velice pocetna skupina lidi, kteri NEPOUZIVAJI "operacni" system od

A co to s tim ma co spolecneho? Microsoft snad pred lety nevymyslel
RFC1521/1522 (a jejich predchudce a nasledovniky)  a tedy i prenos
pismen s diakritikou. Pokud si to myslite, tak mate dost omezeny
okruh znalosti.

>  Vojtech Vrba               e-mail: vojtech.vrba at st.mff.cuni.cz
>  student of computer scienties                  or

A jako studentovi by vam rozhodne prospelo trochu se informovat o cem
vlastne pisete. A pokud si jako student computer science
nedokazete nakonfigurovat postovni program tak, aby cestinu
prenasel, nebo pouzit takovy, ktery to umi, tak uz mate tim
mensi pravo pomlouvat ty, kteri se v teto zemi citi doma (a netvari
se jako by sedeli v Silicon Valley) a nestydi se za svou materstinu.

To all: sorry, ze jsem se nechal trochu off-topis unest.

----
|Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |