Cestina - HOWTO? [Was: Spatne zobrazeny/doruceny dopis]

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan at feld.cvut.cz
Sat Aug 31 22:12:01 CEST 1996

> Ja nechci nic rikat, ale to MIME takto zapnute mam a chodi mi to,
> nebo jsou snad s prijmem meho mailu nejake problemy?
>
> Mohu poslat mail i s cestinou, pro kontrolu.

To nebude potreba. Ona ta volba totiz nema nic spolecneho s tim jake
pouzivate kodovani cestiny, ci jestli ji vubec pouzivate. Pokud je
text, ci vlozeny soubor, kodovany 8-bit, tak se zkomoli pri pruchodu
sendmailem, ktery neni nakonfigurovan pro pouzivani 8 bitove posty.
Takovych bohuzel jeste dost existuje. Budto jsou to koupene
profesionalni systemy, kde neni upgrade ve financnich moznostech,
nebo verze podporujici tuto novinku jeste pro dany system neexistuje.

Takze shrnuto: Nedoporucuji zapinat volbu Allow 8-bit MIME message
encoding v pmailu. Zprava nebude o moc vetsi a usetrite si problemy,
protoze pokud vam nekdo 8. bit sebere uz nemate nadeji neco precist.

zdravim
dan

P.S. Hlasuji pro pouzivani cestiny. Mailer, ktery neumi pracovat s
MIME na inet nepatri a ty ostatni je mozne nakonfigurovat tak, aby
zobrazili pismenka bez diakritiky.